WoW golds ===> 0.7€/1k <=== menu

Trade Details

Free

How does it work? (Learn more about CoreCoins here)

User Tag List

Results 1 to 1 of 1
  1. #1
    Gaelleon's Avatar Private
    Reputation
    1
    Join Date
    Nov 2013
    Posts
    1
    Thanks G/R
    0/0
    Trade Feedback
    0 (0%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    WoW golds ===> 0.7€/1k <===

    Hi, I looking for sell my wow golds. I can migrate a char on your realm if you want (I will see before how much you will buy ofc).

    My price is 0.7€/1k gold


    If you are interrested you can contact me to [email protected] We can talk to skype before trading if you want to ask me fex questions :)

    I hope to see you soon :)


    ----------------------------------------------------------------------------------

    Bonjour,

    Je vous propose de me débarasser de mes po pour le tarif de 0.7€/1k (j'ai presque 1m en stock :o ).Je peux éventuellement migrer un perso sur votre serveur en fonction du montant que vous êtes prêts à me prendre :)

    Plutot que de passer par des compagnies étrangères, peu fiables et avec des délais douteux, je vous propose de faire appel à moi afin de faire cela de particulier à particulier (et de francais à francais !) et d'être sûr de ne pas nous faire escroquer :) Je tiens également à ajouter que le versement d'argent se fera par Paypal pour plus de sécurité (pour vous comme pour moi !)

    Vous pouvez me joindre à cette adresse [email protected] pour toute question ou proposition de transaction. Nous pourrons bien entendu en discuter (de vive voix ou non) si vous le souhaitez avant de finaliser votre achat, cela n'engage à rien :)

    A très vite !

    WoW golds ===&gt; 0.7€/1k &lt;===

All times are GMT -5. The time now is 07:26 AM. Powered by vBulletin® Version 4.2.3
Copyright © 2024 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved. User Alert System provided by Advanced User Tagging (Pro) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.
Digital Point modules: Sphinx-based search