Will I get V& (Read) menu

These ads disappear when you log in.

Results 1 to 9 of 9
  1. #1
    TheGreatRowaH's Avatar Knight-Lieutenant
    Reputation
    47
    Join Date
    May 2008
    Posts
    378
    Thanks G/R
    0/0
    Trade Feedback
    0 (0%)

    Will I get V& (Read)

    I use the same email for recalling accounts (I'm just lazy). I called blizz to recall an account, and for a while it was just another routine recall, UNTIL the guy on the other end searches for my email and tells me there are 60 accounts that are associated with my email. WTF. Will I get banned IRL? I didn't even use a proxy because I didn't think they would do that.

    Like a real man, I shit my pants and hang up.

    What will happen to meh? I would get V& if they decided to pursue it.

    It's a virtual game, I know, I know, but still, Blizz COULD theoretically smite me.

    These ads disappear when you log in.

  2. #2
    majinbuu1023's Avatar Contributor
    Reputation
    87
    Join Date
    Mar 2007
    Posts
    379
    Thanks G/R
    1/0
    Trade Feedback
    0 (0%)
    Lol sixty accounts? Lol oh god i wonder what he was thinking lol

  3. #3
    Mirror's Avatar Contributor
    Reputation
    259
    Join Date
    Nov 2006
    Posts
    2,604
    Thanks G/R
    0/0
    Trade Feedback
    2 (100%)
    You could be just another super-nerd with a shitload of accounts :S?

    But either way IDK what the heck would happen.
    THIS SIGNATURE IS IN VIALOATION OF SITE RULES, PLEASE FIX ME!
    -Fault

  4. #4
    Iraq's Avatar Contributor
    Reputation
    128
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    536
    Thanks G/R
    0/1
    Trade Feedback
    0 (0%)
    Originally Posted by TheGreatRowaH View Post
    I use the same email for recalling accounts (I'm just lazy). I called blizz to recall an account, and for a while it was just another routine recall, UNTIL the guy on the other end searches for my email and tells me there are 60 accounts that are associated with my email. WTF. Will I get banned IRL? I didn't even use a proxy because I didn't think they would do that.

    Like a real man, I shit my pants and hang up.

    What will happen to meh? I would get V& if they decided to pursue it.

    It's a virtual game, I know, I know, but still, Blizz COULD theoretically smite me.
    there is no evidence that could link that email to you. emails can be used against you in a trial, but they are not considered evidence that could convict you.

    but then again, your dealing with blizzard, and they rule the world.
    Last edited by Iraq; 04-18-2009 at 01:31 AM.

  5. #5
    uawili's Avatar Marshal
    Reputation
    215
    Join Date
    May 2007
    Posts
    1,101
    Thanks G/R
    0/0
    Trade Feedback
    0 (0%)
    yeah dude, nothing will come of it. So what, u own a bunch of accounts. U are a collector of accounts.

  6. #6
    Killor34's Avatar Corporal
    Reputation
    1
    Join Date
    Nov 2008
    Posts
    15
    Thanks G/R
    0/0
    Trade Feedback
    0 (0%)
    Unless the guy on the phone is retarded, he'll tell everyone he knows that you have 60 accounts. That many accounts is way too suspicious. You're going to jail.

  7. #7
    Liquid Malfunction's Avatar Banned
    Reputation
    53
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    521
    Thanks G/R
    0/0
    Trade Feedback
    0 (0%)
    I hear the partyvan dude(sorry I haven't browsed /b/ in awhile)

  8. #8
    superizm's Avatar Contributor
    Reputation
    102
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    311
    Thanks G/R
    0/0
    Trade Feedback
    0 (0%)
    lol wtf
    they can't do anything to you.
    just call them again and if he asks you or tells you you have 60 accounts associated with your email, just be like "...and?"

    he can't do crap. he'll have to give you the email change to the same email, and then he can forward everything to investigation. the worst they can do to you is ban all your accounts & that one email.

  9. #9
    ScOrCh's Avatar Sergeant
    Reputation
    8
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    58
    Thanks G/R
    0/0
    Trade Feedback
    0 (0%)
    Woh 60 accounts. Are they all trial...

Similar Threads

  1. lolz - wowmine.com FAQ page: Will you get banned for buying gold?
    By jonoboo in forum World of Warcraft General
    Replies: 1
    Last Post: 01-23-2008, 07:47 PM
  2. phishing - will you get prosecuted?
    By derangedtaco in forum World of Warcraft General
    Replies: 7
    Last Post: 07-01-2007, 06:27 PM
  3. Blizz Tracking. Getting banned. (please read)
    By l337j0k3r in forum World of Warcraft General
    Replies: 5
    Last Post: 04-08-2007, 02:02 AM
  4. Will I get banned?
    By InfiniteBlue in forum World of Warcraft General
    Replies: 6
    Last Post: 03-16-2007, 01:11 PM
  5. Will I Get Caught?
    By tt1337Dude in forum World of Warcraft General
    Replies: 2
    Last Post: 01-26-2007, 03:00 PM
All times are GMT -5. The time now is 01:44 PM. Powered by vBulletin® Version 4.2.3
Copyright © 2019 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved. Digital Point modules: Sphinx-based search