Crackberry's D3 Season 5 SC-Shop (EU) menu

Trade Details

Free

How does it work? (Learn more about CoreCoins here)

User Tag List

Results 1 to 1 of 1
    Crackhead86's Avatar Member
    Thanks G/R
    0/0
    Trade Feedback
    0 (0%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

Crackberry's D3 Season 5 SC-Shop (EU)

- Season 7 Services gestartet! -

Ich biete diverse Dienstleistungen rund um D3 im Season-Softcore-Modus (EU) an. Diese reichen von Powerleveln über Rifts, Greater Rifts und Bounties bis hin zu Erfolgen und diversen Extrawünschen. Nach oben gibt es bei mir keine Grenzen, alles ist möglich.

Warum bei mir kaufen?
    Ich bin ein erfolgreicher und sehr ambitionierter D3-Spieler der ersten Stunde (>5.000 Stunden Spielzeit) und kann somit viel Erfahrung und Wissen rund um Diablo 3 vorweisen. Ich bin sehr schnell (WD mit sehr gutem Gear und hohem Paragon) und zu 100% zuverlässig. Der Handel mit mir ist immer sicher und schnell.

[CENTER]Aufträge werden so schnell es mir möglich ist erledigt. Bei großem Andrang erfolgt die Vergabe von Wartelistenplätzen.

Samstag + Sonntag rund um die Uhr verfügbar!

Ihr spielt i.d.R. immer selbst (wollt ihr nicht selbst spielen, kommen 50% Aufpreis hinzu). Die Preise beziehen sich demnach auf Self-Play.

Als Zahlungsart steht nur PayPal zur Verfügung.

Nehmt euch bitte möglichst sofort nach der Zahlung Zeit, um die Dienstleistung in Anspruch zu nehmen. Bitte beachtet, dass ich wirklich sehr schnell farme und deshalb nicht viel Zeit bleibt, um alles aufzuheben.

Preise

Rifts (Die Preise beziehen sich auf jeweils 10 Runs. Bei GR müssen Schlüsselsteine vorhanden sein!)
    - T10 bis Endboss: 10,00€
    - GR55: 10,00€
    - GR60: 12,00€ - folgt bald!
    - GR65: 15,00€ - folgt bald!
    - GR70: 17,00€ - folgt bald!
    - GR75: 20,00€ - folgt bald!

T10 Bounties (jeweils ein Run durch alle fünf Akte (=25 Bounties/10 Kisten) in Bonusreihenfolge)
    - 1x: 9,00€

Powerleveln 1-70
    - 1x 1-70: 8,00€
    - alle 6 Charaktere: 40€

Reich der Schätze / The Vault (Goblinportal) T10
    - 10x: 9,50€ - folgt bald!

10-15 Höllenfeueramulette (5x4 Runs)
    - 7,00€

5-Stunden-Spezialangebot
    60,00€

10-Stunden-Spezialangebot
    110,00€

Preise für Erfolge (alles möglich) sowie sonstige nicht aufgeführte Angebote auf Anfrage.

----- English Version -----

- Season 7 Services started! -

I want to offer you my services for Diablo 3 - EU Season 4 Softcore! They reach from Powerlevelling over Rifts, Greater Rifts and Bounties to Achievements and Custom made Services. Everything is done by my own hand, no bots are used.

At first sorry for my bad english, it's not my native language since I am from Germany.

Why you should use my service?
    I am an effective and ambitious D3-Player since the first day (>5.000h playtime). I am experienced and got a lot of knowledge about D3. I am very fast (WD with very good gear and high Paragon) and 100% trustable. The Service is always fast and safe.

Full Service from Saturday till Sunday!

If not otherwise prearranged, you always play by yourself (50% extra if you want me to play for you).

Payment via PayPal.

Please take your time after the payment so i can execute my service. Please notice that I am a very fast player and that you don't have much time to pick up everything. Sometimes there are customers before you - in this case there will be a waiting list.

Price list

Rifts (the prices are covering 10 runs. If youz want to run GR, you need keystones!)
    - T10 until guardian: 10,00€
    - GR55: 10,00€
    - GR60: 12,00€ - soon avaiable!
    - GR65: 15,00€ - soon avaiable!
    - GR70: 17,00€ - soon avaiable!
    - GR75: 20,00€ - soon avaiable!

T10 Bounties (One full run through all five acts (=25 bounties/10 chests) in bonus order)
    - 1x: 9,00€

Powerlevelling 1-70
    - 1x 1-70: 8,00€
    - all 6 characters: 40€

The Vault (goblin portal) T10
    - 10x: 9,50€ - soon avaiable!

10-15 Hellfire Amulets (5x4 Runs)
    - 7,00€

5 hours Special Offer
    60,00€

10 hours Special Offer
    110,00€

Prices for Achievements (everything is possible) and every other unlisted service on application. Feel free to ask.
    Last edited by Crackhead86; 08-07-2016 at 04:58 AM.

Crackberry's D3 Season 5 SC-Shop (EU)

All times are GMT -5. The time now is 05:40 PM. Powered by vBulletin® Version 4.2.3
Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved. User Alert System provided by Advanced User Tagging (Pro) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2025 DragonByte Technologies Ltd.
Google Authenticator verification provided by Two-Factor Authentication (Free) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2025 DragonByte Technologies Ltd.
Digital Point modules: Sphinx-based search